Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se vaše zásilka nachází.

Doručení poštou:

  • na váš email jsme zaslali podací číslo zásilky
  • ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému české pošty zde, kde zadáte číslo balíku
  • v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na vaší poště, můžete si pro ni zajít
  • pokud společnost zásilku ztratila, okamžitě nás kontaktujte, abychom vám mohli zaslat nový produkt a reklamaci ztracené zásilky pak řešíme my
  • V případě, že dopravce zásilku ztratí, nebo nebudou informace na internetu úplné, případně si nebudete vědět rady, obraťte se na naši zákaznickou linku 481 354 238.
Produkt byl vložen do seznamu
Produkt byl přidat k porovnání

Abychom Vám mohli poskytnout nejlepší možné služby, používáme tzv. cookies. Používáním našich webových stránek s tím souhlasíte. Více o cookies si můžete přečíst zde